Împărtășim ceva cu tine azi: se simte tare fain când știi că faci o diferență în viața cuiva. Atunci când știi că acțiunea pe care ai ales conștient să o faci a contat cu adevărat și a îmbunătățit viața sau ziua cuiva. E unul dintre motivele principale pentru care ne bucură tare mult să facem ceea ce facem: munca noastră vine cu un impact direct și ridicat.
Atunci când potrivim un client cu mașina care i se potrivește mănușă, sprijinim, în același timp, visuri, dorințe, nevoi, stiluri de viață, mobilitatea personalizată pentru fiecare om în parte. Tocmai de aceea e foarte important pentru noi ca relația pe care o construim cu oamenii care ne aleg să fie una bazată pe: încredere, transparență și grijă la detalii.
Îndrăznim să spunem că sunt principiile unui customer care de top. Dar nu-i nevoie să ne crezi pe cuvânt. Am venit pregătiți cu povești de la noi din showroom, o colecție de momente în care am simțit cel mai tare că implicarea noastră a făcut diferența între o achiziție bună și corectă și una care-ți rămâne în gând - și-n suflet.
1. Cum am livrat mașina fix de majorat?
O clientă și-a dorit să-și facă singură cadou de majorat mașina visurilor ei. Planul inițial era simplu: să ajungă în jurul zilei de naștere, fără presiunea de a fi livrată exact atunci când împlinea 18 ani.
Noi ne-am gândit puțin diferit. Ce-ar fi dacă i-am face o supriză - conspirând cu părinții ei - și îi livrăm mașina chiar de ziua ei? Zis și făcut. Ne-am asigurat că modelul va ajunge la timp exact la restaurantul unde urma să-și sărbătorească majoratul și am pregătit mașina pentru acel moment tare special din viața oricărui șofer.
Mașina i-a fost livrată personal la restaurant. Surpriza, entuziasmul și bucuria au fost pe măsură. La fel cum a fost și certitudinea noastră în a pune tot timpul omul în față. Pentru că iubim mașinile, dar ținem cu oamenii.
Iar atunci când aceste două realități se întâlnesc, rezultatul e un moment de neuitat și un început de șofereală marcat de grijă și atenție.
2. Cum am livrat un G-Class, care nu se găsea pe piață, în 10 zile
Un G-class. 10 zile la dispoziție. Crăciun 2023. Povestea sună cam așa: o clientă de-a noastră a venit spre noi cu o cerință specifică și un deadline strict. Își dorea un Mercedes-Benz G-Class, dar care să îi fie livrat în zece zile.
Știm, la prima vedere nu e chiar o cerere atât de mare sau imposibil de făcut. Existau, însă, două hopuri:
- faptul că, la momentul respectiv, acest model nu prea se găsea pe piața auto;
- ne găseam foarte aproape de Crăciun, momentul când transportatorii își iau liber și dealerii din Vest și-au mutat deja focusul spre sărbători.
Luăm spiritul Crăciunului foarte în serios, nu am putut lăsa asta să ne oprească. :) Ne-am pus pălăria de ‘personal shopper’ într-un efort de echipă tare fain și ne-am apucat. Am dat telefoane, am căutat mașina potrivită, am lăsat mailuri și am fost foarte recunoscători pentru Claudiu, transportatorul din echipa Auto Big care e mai perseverent și mai destoinic chiar decât Moș Crăciun.
În decembrie 2023, în mai puțin de 10 zile, am reușit să livrăm un G-Class ca la carte. A fost o reușită de final de an care continuă să ne bucure și să ne mențină standardele ridicate. Și am face-o din nou!
3. Prima noastră experiență cu o dubă de cai! Și cum ne-a onorat și provocat.
O vânzare specială & cea mai mare comandă auto din istoria Auto Big (și la propriu, și la figurat). Ni s-a adus pe masa de lucru o cerere neobișnuită: să livrăm o dubă de cai.
Ca să fim complet transparenți, noi nu știam nimic despre dubele de cai înainte de asta. Nu era ceva ce mai livrasem sau la care ne-am fi gândit vreodată că vom avea oportunitatea să aducem. Primul lucru pe care l-am făcut? Ne-am documentat foarte, foarte bine și am apelat la terți cunoscători. Am pus întrebări în mai multe părți, am fost curioși și dornici să ne informăm cât de bine puteam.
Întregul proces și întreaga achiziție au fost ‘wow’ pentru noi. Iar așa am aflat că o dubă de cai poate fi, de fapt, un mijloc de transport de lux, conceput pentru iubitorii sportului ecvestru. Noi am adus un Volvo FH Horsebox nou-nouț din 2024.
Suntem în continuare onorați să avem ocazia de a construi un portofoliu atât de divers și să interacționăm cu oameni extraordinari - care fac performanță în business-urile lor, care au povești și pasiuni incredibile, și care își urmează visurile cu atâta consecvență, încât ne inspiră să ne ridicăm standardele cu fiecare zi care trece.
4. Un Rolls-Royce intră într-un showroom din București: pe alb sau pe negru?
O experiență foarte faină pe care am avut-o - și care a necesitat maximă atenție, grijă la detalii și un pic mai mult peste ce cere fișa postului - a fost vânzarea unui Rolls-Royce Ghost la sediul Auto Big din București.
A fost o mașină cerută pe bază de comandă care ne-a dus spre un segment pe care nu-l mai explorasem până atunci. Procesul a decurs așa:
- Am învățat foarte bine modelul;
- Am căutat toate versiunile și variantele existente pe piață;
- Am sfătuit informat și transparent clientul de ce și de ce nu să-și cumpere.
Inițial, clientul își dorea un model alb. Problema, însă, era că modelul respectiv era o ‘mașină cheală’, adică cu un număr limitat de dotări și accesorii, chiar dacă un an bun. Tudor, agentul cu care a lucrat clientul, i-a arătat o alternativă: un Rolls-Royce Ghost pe negru, cu 24,840 de km rulați, dar mult, mult mai bine dotat. În cuvintele lui: ‘O nebunie de mașină.’
Finalul a fost unul fericit! Iar mașina o poți vedea aici:
Vândut
- Prima înmatriculare:
- 2022
- Kilometraj:
- 24,840 km
Concluzii
Un customer care ‘pe bune’ înseamnă să nu dai înapoi atunci când apar probleme sau dificultăți. Înseamnă că ai grijă de dorințele clientului cu care lucrezi și că, dacă poți, e mereu mult mai semnificativ să ‘go above and beyond’ mai degrabă decât să te mulțumești cu procesul de zi cu zi. Funcționează, sigur. Iar în unele situații este și cel mai potrivit mod de a acționa.
În alte momente, totuși, un gest în plus, o documentare temeinică, un ‘personal shopper’ dedicat și un sfat potrivit și informat fac diferența. Noi pe astea le ținem aproape și le aplicăm în tot ceea ce facem.
Atunci când ne alegi pentru a-ți aduce o mașină pe bază de comandă, tratăm achiziția ca și cum am cumpăra-o pentru noi. Iar asta, credem noi, e ceea ce ne plasează într-o secțiune de top la capitolul customer care.
Ți-a plăcut ce ai citit? Mai avem și altele. Abonează-te la newsletter-ul nostru și îți trimitem în fiecare joi noutățile săptămânale.